Който смята себе си за идиот да стане прав!




Лекар казва на пациента:
- Ако не спрете да пиете ще кажете сбогом на черния дроб.
- Всички доктори лъжете. Последният път като бях на психолог ми каза, че ако не спра да пия, ще се сбогувам с жена си.. Е, какъв е резултата, питам ви аз?
-----
В училище:
- Който смята себе си за идиот да стане прав!-казва учителя
Никой не помръдва от чина. След няколко неловки минути Иванчо става прав.
- Ти какво, мислиш се за идиот?
- Не, просто не е хубаво когато стоите сам прав.....
----
Жена с черен пояс по карате - това означава здраво семейство, възпитани деца, вежлива свекърва, любящ и верен съпруг...
----


Жена на купон говори на мъжа си:
- След петия коняк се превръщаш в отвратително животно.
- Но, аз въобще не съм пил.
- Затова пък аз съм пила.......