А аз помислих, че си пълен дебил!




- Ало, здравей, къде си?
- В къщи съм си. А ти къде си?
- Пътувам заедно с теб в автобуса.....
--------

Тя и той:
- Хайде да си изброим плюсовете и минусите. Нека да започнем с положителните. Започваш първо ти.
- Добре, ти си първа.
- Ти си много мил.
- Цици.
- Ти си много добър.
- Цици.
- Но, това вече го каза.
- Да, но при теб са две......
--------

Шефа към подчинен:
- Иванов, ти вече си моята дясна ръка!
- Аз вече се боя за своите задължения.....
--------

Учителката моли дете от първи клас да й донесе чаша вода. След малко малката Соня донася половин чаша вода. Учителката я изпива и моли за още. Донасят й още половин чаша с вода:
- Но, Соня, защо ми носиш все по половин чаша?
- Защото не мога да стигам кранчето, а от тоалетната чиния не може да се напълни цялата чаша......
---------

- Сине, как е фамилията на директора на училището ви?
- Не знам.
- А, как се казва класната ви?
- Не помня.
- Как така "не зная", "не помня", та ти си вече на 15 години! Поне се надявам да помниш в кой клас си?
- Да, в трети клас съм.
- Слава Богу,

а аз помислих, че си пълен дебил.....