Ех, пак тази проклета неизвестност!

-Хвърчиш ли в небесата, рано или късно падаш на земята!
-За хапливо куче сълзи недей рони, рано или късно и теб ще подгони!
-Откакто оглушах, спряха да говорят зад гърба ми.
-Роден за мотика, занимава се с политика!

- Хей, младежо защо толкова дълго ме оглеждате?-пита момиче момче
- Това не съм аз, това е моят бъдещ син - избира си майка....
---
Благодаря на тези, които ме изоставиха в труден момент, те ме направиха силен. Толкова силен, че е по-добре да не ме срещат......
---
Мъж заподозрял жена си в изневяра и наел частен детектив. След неделя детективът му докладва:
- Жена ти се срещна с мъж в едно кафене, после се качиха на една кола и отпрашиха извън града до една вила. Влязоха в хола, пиха вино, вечеряха леко,  отидоха в спалнята, съблякоха се, легнаха и изгасиха лампата, повече нищо не видях.
- Ех, пак тази проклета неизвестност!.....